FAQ - najczęściej zadawane pytania

Co się dzieje z moim zamówieniem

Losy zamówienia można na bieżąco śledzić w panelu na naszej stronie, dostęp do panelu uzyskujemy wpisując hasło i login podawany przy rejestracji

Gdzie znajduje się moja paczka

Każda paczka przez nas wysłana ma numer, możemy go uzyskać logując się do panelu użytkownika na naszej stronie.

Czy dotarł mój przelew, na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?

W momencie zaksięgowania wpłaty wysyłamy do klienta maila informującego go o tym fakcie. Dodatkowo po zalogowaniu na naszej stronie można uzyskać na bieżąco informacje na jakiem etapie jest realizacja zamówienia.

Paczka, która do mnie doszła jest uszkodzona.

Każdą paczkę, która jest dostarczona przez kuriera należy sprawdzić w jago obecności. Jeżeli jest ona uszkodzona należy sporządzić protokół w obecności kuriera protokół szkody, który wraz z paczką wraca do nas. 

Czy istnieje możliwość zakupu bez składania zamówienia.

Jesteśmy sklepem Internetowym więc każde zamówienie musi być złożone przez stronę Internetową, jest to jedyna forma przyjmowania zamówień i ich realizacji.

Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Jest możliwość składania zamówienia przez telefon, wystarczy zadzwonić do naszego konsultanta, który przyjmie zamówienie. Tą formę zamawiania szczególnie polecamy osobom, które mają problem z zamówieniem internetowym.

Czy przy odbiorze osobistym można płacić kartą?

Przy odbiorze zamówienia w punkcie odbioru istnieje możliwość uregulowania płatności kartą. 

Jak długo ważne jest zamówienie?

Zamówienie z formą płatności w postaci przelewu oraz zamówienia na odbiór osobisty są ważne 7dni. 

W otrzymanej paczce nie ma dowodu zakupu?

Jeżeli w dostarczonym zamówieniu nie ma dowodu zakupu prosimy o kontakt ze sklepem, potrzebny będzie jedynie nr zamówienia, na podstawie którego wyślemy jeszcze raz dowód zakupu.

Faktura, która otrzymałem zawiera błąd.

Jeżeli wraz ze Swoim zamówieniem otrzymałeś fakturę VAT z błędnymi danymi, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (sklep@matrixmedia.pl) naszego sklepu. W mailu wpisz nr zamówienia oraz dane poprawne do faktury, którą mamy wystawić. Nie zapomnij również o napisaniu adresu, na którym mamy wysłać fakturę.

W zamówieniu oznaczyłem, że chcę otrzymać fakturę a został wystawiony paragon.

Proszę odesłać na nasz adres paragon, który Państwo otrzymaliście a my odeślemy na wskazany adres stosowną fakturę. Wraz z paragonem proszę wysłać dane do faktury oraz dane do wsyłki.

Jaki jest koszt dostawy?

Przy każdym produkcie na naszej stronie podajemy koszt dostawy. Jeżeli zamówienie będzie składało się z kilku elementów koszt dostawy będzie uśredniony. Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka system automatycznie wylicza uśredniony koszt dostawy.

Paczka dotarła ale nie są podbite karty gwarancyjne

Proszę odesłać karty wraz z kopią dowodu zakupu i adresem gdzie mają zostać odesłane. My je oczywiście podbijemy i odeślemy na wskazany adres.

Dlaczego zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie może być anulowane przez klienta linkiem w pierwszym mailu, który wysyłamy. Drugą sytuacją, w której zamówienie jest anulowane jest sytuacja gdzie nie mamy towaru na magazynie a dostawca zakończył jego sprzedaż. Sytuacja ta występuje niezwykle rzadko.