Gwarancja

Produkty sprzedawane przez firme SmartNext posiadają pełną gwarancję producenta, obowiązującą na ternie całej Polski.

Oznacza to, że każdy zakupiony u nas produkt można serwisować we wszystkich punktach serwisowych na terenie kraju. Szczegółowy wykaz punktów znajduje się na stronie producenta oraz na karcie gwarancyjnej, którą otrzymasz wraz z towarem. 

Nie wszystkie produkty które wysyłamy mają podstemplowaną kartę gwarancyjną. Dzieje się tak ze względu na umieszczenie wspomnianego druku w miejscu niedostępnym bez całkowitego otwarcia produktu. Możesz również przesłać do nas druk w celu wypełnienia i podbicia pieczątki.

Większość producentów udziela gwarancji na podstawie karty gwarancyjnej lecz zdarza się iż serwis wymaga dokumentu zakupu. Należy po dokonaniu zakupu zabezpieczyć obydwa dokumenty.

W przypadku braku dokumentu gwarancyjnego należy napisać na adres mailowy sklep@smartnext.pl , podając:

- numer zamówienia;

- numer faktury;

- model sprzętu.

Brakujące dokumenty zostaną dosłane Pocztą Polską.